We're sorry but this app doesn't work properly without JavaScript enabled. Please enable it to continue. Bij wie kan ik terecht als ik een klacht heb? - MeDirect

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent en we hopen dat we dit zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen. Je kan jouw klacht telefonisch indienen, onze collega’s staan voor je klaar om de klacht zo snel mogelijk te verhelpen. 

Als je ons liever een e-mail wilt sturen, dan kan dat uiteraard ook, via: [email protected] of vul bovenstaand formulier in. Als we je klacht niet direct kunnen oplossen dan gaat ons team van experts met je klacht aan de slag. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging.

Wil jij de website verlaten?

Houd er rekening mee dat het beleid van de externe site, of dat van een andere MeDirect-website, kan verschillen van de algemene voorwaarden en het privacybeleid van deze website. De volgende website wordt in een nieuw browservenster of tabblad geopend.

Let op: MeDirect is niet verantwoordelijk voor enige inhoud op sites van derden, noch suggereert een link goedkeuring van die sites en/of hun inhoud.