Wij zijn er om je verder te helpen. Stel ons je vraag, en wij zoeken het antwoord. Of kijk op ‘Veelgestelde vragen’, misschien vind je daar al je antwoord.
030 – 203 59 00
Ma – vr: 09:00 tot 18:00 uur
Zat: 9:00 tot 14:00 uur
Dat vinden we enorm vervelend en we helpen je graag de klacht naar tevredenheid op te lossen. Je kan jouw klacht telefonisch indienen, onze collega’s staan voor je klaar om de klacht zo snel mogelijk te verhelpen.
Als je ons liever een e-mail wilt sturen, dan kan dat uiteraard ook, via: [email protected] of vul bovenstaand formulier in. Als we je klacht niet direct kunnen oplossen dan gaat ons team van experts met je klacht aan de slag. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging.
Ben je niet tevreden met de oplossing van de klacht? Je kunt binnen 6 weken in beroep gaan door de klacht voor te leggen aan de directie van MeDirect, ook via: [email protected]
Voor een goede afhandeling van je klacht vragen wij je de volgende gegevens te vermelden in je bericht naar ons:
1. Beschrijving van de klacht en waarom je het niet eens bent met de reactie van MeDirect.
2.Vermeld in de mail: je naam, adres en telefoonnummer en je rekeningnummer bij MeDirect.
Heb je de klachtenprocedure van MeDirect doorlopen en ben je niet tevreden over de uitkomst? Dan kunt je de klacht voorleggen aan het Kifid. Kijk voor meer informatie op www.kifid.nl. Je kunt ook contact opnemen met de Office of the Arbiter for Financial Services in Malta.